Essent Brandtour
Als je jaarlijks vele groepen jongeren ontvangt op een energiecentrale en ze weten achteraf niet voldoende bij welke organisatie zij zijn geweest is het tijd voor een brandtour. Het ontwikkelen van een goed verhaal, waarbij de onderdelen corporate story, locatie van de centrale en het technische verhaal in de juiste volgorde en context verteld kan worden. Daarbij hoort ook het betrekken van de gidsen.
Daarbij hoort de ontwikkeling en realisatie van een compleet bezoekersprogramma met o.a. informatiepanelen op de route, filmpjes die het technische verhaal eenduidig uitleggen, een plattegrond met informatie en een implementatieworkshop voor de gidsen die effectiever de rondleidingen kunnen doen. En met name de laatste groep moest het nieuwe rondleiding-concept zicht echt eigen maken om het te kunnen uitvoeren.
Vertel het verhaal op de plek waar het gebeurt en laat je gasten alle zintuigen inzetten bij het beleven van het verhaal.
Monique is kordaat, niet eenvoudig van haar stuk te brengen en altijd enthousiast. Zo heeft ze onze ervaren rondleiders tijdens een workshop het nieuwe excursie concept uitgelegd, toegelicht en ging met hen in gesprek. En zette ze daarna aan het werk... met nieuwe inzichten en aanpak.
Martin Prins
Communicatieadviseur public relations/affairs
Essent
