Movaro
  • Belevingscommunicatie
  • Voor wie?
  • Projecten
  • Over Movaro
  • Direct Contact
Movaro - Campagnemateriaal Glazenwassersbedrijf

Arbeidsmarktcampagne met uitzicht!

Glazenwassersbedrijven hebben behoefte aan nieuwe aanwas van glazenwassers. Er is steeds méér werk, en steeds minder instroom van nieuwe werknemers. Voor de juiste beeldvorming en een goed verhaal werd uitgebreid gesproken met de doelgroep: directeuren van glazenwasbedrijven, onderwijsdecanen, maar vooral de glazenwasser zelf. Om de branche te begrijpen, het vak van glazenwasser te doorgronden en de behoefte van de markt te peilen en van daaruit zorgen voor een heldere campagnestrategie die ook nog een imagoversterkend werkt.

Het resultaat was de multimediale campagne ‘Glazenwasser: een baan met uitzicht!’, gericht op potentiële werknemers, intermediairs én werknemers van bedrijven zelf. Vóór, maar vooral ook dóór bedrijven. De bedrijven konden zelf aan de slag met het bouwen van hun ‘op-maat’-campagne door middel van een toolkit vol bouwstenen. Maar liefst 60% van de bedrijven vroeg deze toolkit aan om aan de slag te gaan.

Meer projecten
Direct contact
VorigeVolgende
1234

De doelgroep aanspreken betekent aansluiten bij hun beleefwereld

Monique heeft een prachtige campagne voor de glazenwassersbranche vanaf het begin tot aan het eind opgezet en geleid. Alles was tot in de puntjes verzorgd. En… de creatieve ideeën waren zeer origineel en sloegen heel goed aan bij de doelgroep. Bovendien is het erg prettig samenwerken met Monique.

Mark Verhees

Coördinator

Platforms OSB

 Monique van Rooyen

 monique@movaro.nl

 06 52 17 15 16

Neem contact op voor een vrijblijvende afspraak

“Je kunt beter veel mensen weinig vertellen, dan weinig mensen heel veel”.

BTW NL001433068B66 | KvK 52970779 | Vlinderlaan 100 | 3863 GK | Nijkerk
Burgerparticipatie rond veiligheid Gemeente Nijkerk
Scroll naar bovenzijde