Meer impact, ook na je bijeenkomst!
Hoe kun je het effect van een bijeenkomst vergroten?
We laten ons graag inspireren. En bezoeken daarom graag seminars of webinars om onze kennis bij te spijkeren, nieuwe ideeën op te doen of te netwerken. Maar vaak is het zo dat deelnemers de dag erna alweer terugzakken naar de waan van de dag. Zou het niet gaaf zijn om de aandacht die je hebt vast kunnen houden langer te late duren dan één dag?
Sla een visueel haakje in het brein van deelnemers
Door het gebruik van een visuele samenvatting van een bijeenkomst, ontvangen de deelnemers de dagen erna opnieuw de content van de bijeenkomst in hun mailbox. Daarmee roepen ze het hoogtepunt weer op en gaan over de content nadenken. Inmiddels heeft het effect zich bewezen doordat deelnemers de visuele platen uitprinten en ophangen. Om er langer door geïnspireerd te worden en aan te zetten tot actie. Dag na dag, na dag…
Meer impact van je bijeenkomst door een visuele samenvatting, ook als jij als organisator allang buiten beeld bent.
Het is toch beetje toveren wat Monique doet. Ze weet in haar visuele samenvattingen niet alleen de inhoud van een sessie goed weer te geven maar ook -vraag niet hoe ze dat doet- het gevoel van de bijeenkomst. Superknap.
Een beeld zegt meer dan 1.000 woorden. Monique spreekt beeldtaal als de beste.
Hans Janssen, CEO DenkProducties